11 Mart 2012

Facebook'ta artık bir sayfam var:)


Evetttt arkadaşlarım canım blogcandaşlarım nasılsınız ben çok iyiyim, güzel bir hafta sonunu geride bırakırken, bu satırları karalıyorken, yarın sabah iş başı yapacağımı düşünüyor oluyorken,  hatta ve hatta ben çok fazla saçmalıyorken , cümleyi nasıl bağlayacağımı düşünüyorken, saçmalığın dibine vurmuşken diyerekten,  balıklama konuya dalmak istiyorum müsadenizle:)

Neyse efenim ben özüme döneyim yeter bu kadar giriş cümlesinde ki saçmalık dimi ama:) Bu gün ani bir kararla facebook'ta sayfa açtım kendime,bilenler bilir dikkatli olanlar görmüştür zaten blogumun sağında reklamımıda yapmıştım zamnın birinde bu blogum hariç bir de yemek blogum var,kesin diyorsunuz ki "bu blogu hallettin ya birde ikinci blogla uğraşıyorsun oda yetmezmiş gibi birde sayfa mı açtın a muko kişisi :)"

Evett açtımm hemde gerçekten açtım gelmek isteyenleri beklerim başım üstünde yeriniz var efenim diyerek duyurumu yapıp kaçarım lakin yarın sabah iş var,haydi bakalım herkeslere güzel bir hafta  diliyorum her şey gönlünüzce olsun...



17 yorum:

  1. çok iyi yapmışsın muko'cum ellerine sağlık.....hatta ve hatta hafta sonu duble çikolatalı kurabiyelerinden yapıp heeeppppsini yedik:) öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIMMM BENİM:)
      OHHHHHH AFİYET BAL ŞEKER OLSUN EFENİMMMMMM NE GÜZEL NE GÜZELL BENDE KOMACAN ÖPEREMM:)

      Sil
  2. Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM HOŞGELDİNN BENDE GELİYORUM HEMEN:)

      Sil
  3. ''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz sizde bende geliyorum hemencik:)

      Sil
  4. Merhaba blogger annelerden geldim facebook sayfanız hayırlı olsun.Bende beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hoşgeldiniz geliyorum tabikide:)

      Sil
  5. blogun cok guzel,paylasimlarin icin ellerine saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevgilerr

      Sil
  6. Merhaba,çok güzel bir blog :)
    İadeyi ziyarete geldim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm sağolasın

      Sil
  7. blogger annelerden geliyorum.. face sayfan da hayırlı olsun bu arada sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinizzz ve teşekkürlerrr

      Sil
  8. Merhaba arkadaşlar;
    Hepinizin malumu olduğu üzere, oldukça farklı ve zengin bir yemek
    kültürüne sahibiz Ülke olarak.
    Zaman zaman çeşitli programlarda ve etkinliklerde daha önce hiç
    duymadığımız tatmadığımız lezzetlerle karşılaşıp şaşırıyoruz ve
    çoğunlukla bizde yapmaya çalışıyoruz,
    Bende düşümdümki "Yöresel Lezzetler Etkinliği" düzenleyip bloglar
    arasında değişik kültürlere,farklı bölgelere ait
    yemek,çorba,tatlı,hamur işi gibi bir çok çeşitli yöresel yemeği
    elimizden geldiği kadar bir araya toplayalım istedim...Tabi siz
    değerli arkadaşlarımın sayesinde...

    "Yöresel Lezzetler Etkinliği"mize 22 Mart-12 Mayıs Tarihleri arasında

    ben http://safiyeile.blogspot.com blogumda ev sahibeliği
    yapacağım,göndereceğiniz güzel tarifleri
    beklerim,tariflerinize "Yöresel Lezzetler Etkinliği" için Safiye'ye
    gönderiyorum diye linkimle birlikte not düşüp,tarifinizede hangi
    yöreye ait olduğunu yazıp,
    bana haber verirseniz
    tariflerinizi severek yayınlayacağım.
    Blogu olmayan fakat tarif göndermek isteyen arkadaşlarımızda tariflerini,
    fotoğrafını ve yapılış şeklini yazarak

    safiye.serbest@hotmail.com adresime mail atarak etkinliğimize katılabilirler...

    Etkinliğimize herkes davetlidir,istediğiniz kadar yöresel lezzetle
    katılabilirsiniz...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Yeni sayfanız hayırlı olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ediyorum hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil