10 Mart 2012

Çekilişin Sonucu...



Merhaba arkadaşlar;kısa sürede geldim yine bundan böyle buna da gayret edeceğim sık sık beraber olacağız.Özellikle çekilişin sonucu bildirceğim için çok heyecanlıyım :) İlk kez hediye veriyorum blogumdan ve bunun mutluluğunu yaşıyorum açıkçası..
Önce tek tek katılan arkadaşların isimlerini kağıda yazdım...



Sonra kestimmmmmmm :)




Sonra hepsini tek tek katladım bir kâsenin içine koydum :)



Sonracığıma oğlumun eline verdim "haydi annecim çekiliş yapmaya" dedim :)




Ta tata taaammmmmmm veeeee karşınızda kazanan arkadaşımızzzzzzz :)
 iki melek bir anne tebrik ederim arkadaşım,zevkine göre işleyeceğim için iletişime geçersek hiç fena olmayacak:)en kısa sürede işleyip elinde olacak şalın arkadaşım,şimdiden iyi günlerde kullan inşşş...

En kısa sürede görüşmek üzere hoş ve esen kalın canım blogcandaşlarım:)

11 yorum:

  1. ayyyy inanmıyorum. benmi kazandım. çok ama çok şaşırdım. hiç farketmez sizden bir hatıra olarak saklayacağım sizin zevkinize güveniyorum.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett sen kazandın canım:)tekrar tebrik ederim...

      Sil
  2. canım ben geldim
    ben geç kalmışım canım güle güle kullansın arkadaş çok hoş.
    :)
    beni takibe alırsan mesajlaşırsak herzaman uğrarım o zaman sıraya koyabiliyorum
    çok blog olunca yetişemiyorum
    arkadaşlığımız daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinnnnn teşekkür ederimmm,tabikide izleyicin olurum
      olsun efenim daim olsun memnun olurum:)

      Sil
  3. banane banae şike var kabul etmiyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhaa tamam sen itiraz kuruluna itirazını gerçekleştiriver :P

      Sil
  4. sağlıkla kullansınn kazanan kardeşimiz mukocumm:)
    muhabbetle canım..

    YanıtlaSil
  5. Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş kazananı tebrik ederim. Senin de ellerine sağlık.
    Blogger annelerindenim, bana da beklerim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Yararlı paylaşımlarınızdan ve bilgilerinizden dolayı teşekkür ederiz.Apple Servisleri olarak sunumlarınızın devamını bekleriz.

    YanıtlaSil