29 Eylül 2011

KAHVALTI,KINA,DÜĞÜN VE BLOGUMUN YAŞ GÜNÜSÜ:)


Merhabalar efenim merhabalar,nasılsınız cümleden diye bir giriş yapalım bakalım da sonu nasılsa gelir :)
Neler yapmadım ki bu günlerde,koşturmaca devam ediyor işe başlamadan son günlerin tadını çıkarıyorum nasılsa işe başlayınca bu kadar rahat olamayacağım,gerçi çalışırken de her şeye yetişiyordum ama şimdikinin rahatlığı başka:)

Malumunuz okullar açıldı ,büyük oğlum bu sene yanımda daha ne isterim ,oda okuluna gidip geliyor,küçüğü deseniz oda aynı ilk veli toplantımız yapıldı.Son cümlemi yazarken aklıma geldi aslında bu blogu ilk açmamda ki amaç çocuklarımın yaptıklarını paylaşmak gelecekte onlara bir günlük bırakmaktı fakat onlar büyüdükçe benimde onlar hakkında paylaşımlarım azaldıkça blog günlük olmaktan çıkıp bu şeklini aldı.

Neyse gelelim benim cephedeki sağlık sorunlarıma,iğneye ipliği geçirirken gözlerimi kısmaya başlamıştım doktora gitmek vaktidir dedim ve gittim sonuç bir numaralı gözlük ve daimi takılacak ve hiç yakışmadı bana hiç sevemedim nasıl alışacağım bilmiyorum.Ayrıca şeker hastalığının başında olduğumda ortaya çıktı genel kontrol için doktora gittiğimde öğrendim.Diyet yapıp kesinlikle kilo vermem gerekliymiş sabah akşam altı ay boyunca kullanacağım bir ilaç ve günde bir saat yürüyüş önerdi doktor,eğer yapmazsam bu dediklerini ilerki yıllarda insülüne bağlı yaşarmışım eğer yaparsam da daha başında olduğum için engelleyebilirmişim her şey  benim elimde yani.Bir haftadır sıkı diyetteyim ve yürüyüşlerimi yapıyorum,zor bir süreç beni bekliyor ama sağlık için mecburen katlanmam lazım...

Üstteki fotoğraf öğrencimin evinde bir kaç arkadaşı ve benim için hazırlanmış 12 değişik birbirinden harika lezzetlerdi tabi o zaman diyette falan yok hepsinden değil ama yiyebildiğim kadarından yemiştim:)



Ve bu gördüğünüz kahvaltı masasını annemlerin bahçede Bursa'dan gelen misafirlerimiz için hazırladım.Orada görünen bazı kahvaltılıkların ayrıntılı görüntüsünü görmek ve tarifilerimden yararlanmak isterseniz hemen sizi buraya alalım lütfen:)








Kuzenimin(dayımın kızı) düğünü vardı misafirlerimizde onun için gelmişlerdi.





Fotoğraflar kına gecesi ve düğünden...







Veeeeeeee son konumuzda;blogumun yaş günü:) Blog camiasında beş yıldır bende sizlerleyim,yorumları ile beni yalnız bırakmayan tüm arkadaşalrım hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim,çok güzel arkadaşlıklar çok güzel dostluklar edindim blogum sayesinde,siz olmasaydınız bu kadar yıl sürdüremezdim,bazı zamanlar buralardan uzaklaştığım oldu ,bazı zamanlar sadece  sizleri  okuyup yorum yapamadan çıktım ama her halukârda sizinleyim ve siz istediğiniz sürece buradayım.Blogumun ilk yaş gününde yazdığım yazıyı okumak isterseniz buraya bir tık yapmanız yeterli:)
İyiki varsınız,iyiki benimlesiniz sizi seviyorum arkadaşlar...

33 yorum:

  1. muko abla dolu dolu geçmiş günlerin desen..hastalığın için üzüldüm ama dermansız der vermesin allah..sende en baştan tedbirini alki sonra hep sağlıklı ol..

    bende bu şeker testini yaptırmayı düşünüyorum..ama arada başka tedaviler var şimdilik...

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. blogunun yaşı kutlu olsun , iyiki varsın zevkle okuyorum

    YanıtlaSil
  3. sevgili mukocum gecmiş olsun canım mukom
    Allah şifa versin inş
    ama bende annemle yaşadıklarımdan nacizane sana tavsiyelerde bulunuyorum
    annemde şok oldu,ilk duydygunda ki 44 yaşındaydı,ama cok sıkı tuttu ve maşallah 10 yılı gecti hala insülün kullanmıyor,ilac tedavisini ve günlük 40 dakika mutlaka yürüyüş yapıyor,yemeklerine cok dikkar etti,ki bizde onunla sıkı sıkı şekeri hayatımızda kısıtladık.cayda bende onunla bıraktım,ve hala cok şekerli şeylerden uzak duruyorum bu diyet işini o yüzden sıkı tutuyorum.canım.inşallah herşey güzel olur sıkıntı etme ve rabbimden şifa inş.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Blogunun bir yasi kutlu olsun,Sana cok gecmis olsun. evli cifte bir ömür boyu mutluluklar

    YanıtlaSil
  5. Gul/İnn;evet canım başındayım nede olsa ve tedbrini almaya çalışıyorum,sende ihmal etme o halde
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. nalan;teşekkür ediyorumm sizlerde iyi ki varsınız

    YanıtlaSil
  7. selinka;ahh canım ahhhh her şeyin başı sağlık ve yediklerimizi kontrollu yemekten geçiyor sağlıklı beslenmeyi bilmediğimizden homini gırtlak yiyoruz sonrada hastalıklar geliyor işte
    sizede geçmiş olsun canım...çok teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  8. NeSLiNaMe;çokk teşekkürler arkadaşım ama bir yaş değil beş yaş olduk büyüdük artık ablası:)

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin blogunun yaşı kutlu olsun

    YanıtlaSil
  10. canan;hoşgeldin bloguma
    ve çok teşekkür ediyorummm

    YanıtlaSil
  11. Nice beş yıllara. Sağlıklı, başarılı ve gönlünüzdeki her şeyin olması dileğiyle. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. çok çok geçmiş olsun canım,diyetinde başarılar.bu arada nice nice 5 yıllara inşallah.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. nice paylaşımlara mukocuğum..
    ayrıca gözlüğe falan üzülmek yok ona göre.
    karizma olmuştur :=))

    şeker ilk sırada olsun her zaman !
    spor sana çok iyi gelecek, stres hormonu azalıp , endorfin artacak !
    dinamik - fit hoş bir kadına yakında selam duracak Blog dünyası :=))))))

    ayrıca düğünler kınalar kutlu olsun canım

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. serap; çok teşekkürler sevgiler bendende sana

    YanıtlaSil
  15. otuzundansonra; teşekkür ediyorum sağolasın canım inşş hep birlikte

    YanıtlaSil
  16. nunucummmm canım benim ne güzel motive etmişsin sağolasın arkadaşım:)

    gözlüğe üzülmüyorum ama yakışmadı ki hiç:)neyse belki bir gün gözlüklü muko ile tanıştırım sizleri:)

    dinamik fit bir hatun olmayı bende sabırsızlıkla bekliyorum blog dünyasıda beklesin bakalım:P

    sevgiler canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Blogunuza uzunn yıllar dilerim :)sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Yeni yaşınız kutlu olsun..blogunuz güzel paylaşımlara ve dostluklara vesile olsun..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Çok geçmiş olsun mukocum,lütfen doktorun dediklerini yap.Ama mutlaka aksatma.Sağlıktan daha değerlisi yok.Bunu ilerletmeden atlatıcağına inanıyorum.İhmal etme yeter ki..

    Blogunun yeni yaşı kutlu olsun:)
    Nice yaşlara inşallah, ve güzel,mutlu haberlerle..
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. çok geçmiş olsun.. şeker hastalığı önemli nolur ihmal etme.. kahvaltı masasına gelince.. yok yok hiç gelmeyelim.. diyetteyim ben.. ellerinize sağlık.. bu arada bloğunuzla hep beraber nice senelere..

    YanıtlaSil
  21. Muko Ablam geçmiş olsun.
    Gözlük konusunda bir önerim olacak aynı durumu tecrübe etmiş biri olarak.
    Bir yıl gözlük kullandım moral bozukluğu oldu bende.
    Görüntü olaraktan rahatsız etti hasılı.
    Bu yıl 3-4 aydır lens kullanıyorum. Aylık aldım. Bir ay aynı çifti kullanıyorsun. Uyku öncesi çıkarıyorsun.
    Asla kendi gözünün yerini tutmaz ama gözlükten daha iyi görünüş olarak. Bir süre kullanıcam bir aksilik çıkmazsa inşallah.
    Ama gözlük numarasından farklı bir kere daha bunun için muayene olamk gerkiyor.
    Denemek istersen diye yazayım dedim.

    YanıtlaSil
  22. hangi birine ne yasayimm sasirdim kaldim walla mukosumm :)
    masalahh 3ü bir arada olmus resmen :)
    Kuzene mutluluklar,
    Blog dogumgünüsü kutlu olsunn,hep birlikte nice senelere...
    Canim benimm artik herseye care war,sikinti etme kendine emi...
    göslük mü?
    ben seni göslükle de sewerimm gülümmm :)

    YanıtlaSil
  23. Blogunun yeni yaşı kutlu olsun canım.Ayrıca geçmişler olsun Allah daha beterinden korusun acil şifalar diliyorum sana..

    YanıtlaSil
  24. mutfakcini ;teşekkür ederim,hoşgeldiniz bloguma

    YanıtlaSil
  25. Pabuç ;güzel dileklerin için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  26. Krnc;canım ebruşum inşş cnaım inşşşşşşş,yeterki isteyelim demi olmaz dşiye bişiey yok bend eatltacağıma inanıyorum

    YanıtlaSil
  27. Sevgi ;teşekkürler canım
    diyet şeyler yaparım bende sen gel yeterki nasılsa bende diyetteyim:)

    YanıtlaSil
  28. YASEMİN;canım teşekkür ederim önerin için bir süre gözlük kullanayım bakalım belki sonra lens

    YanıtlaSil
  29. boncukdevrim;oyy oyy bende seni severim ki:)
    teşekkür ederim canım üçü bir arada kutlama yaptığın için:)

    YanıtlaSil
  30. MARİFETANE:çok teşekkürlerrrrrrr

    YanıtlaSil
  31. çok geçmiş olsun allahtan başında ve farkındasın bunada şükür.
    bloğunun yeni yaşı hayırlı uğurlu olsun görmemeişim özür dilerim:(

    YanıtlaSil
  32. çok teşekkür ederim canım sağolasın
    özüre ne gerek sorun değil canımcım:)

    YanıtlaSil
  33. http.//belguzaranne.blogspot.com7 Ekim 2011 23:29

    önce geçmış olsun duğun hayırlı olsun sevguıler

    YanıtlaSil