1 Haziran 2011

Kitap Fuarı ve Ebru...




Yoğun ve yorucu ama bir o kadar da eğlenceli geçen günlerden sonra kocaman bir merhaba diyerek sevgi ve selamlarımı gönderiyorum sayın okurum ve sevgili arkadaşlarım:)
İki ilçe sergisi,bir yerel sergi ve ardından da genel sergimizi atlattıktan sonra yine karşınızdayım:) Dört haftadır hiç tatil yapmadım yoruldum öldüm bittim ama ayaktayım hâlâ:) Bizim işimizin de yorucu geçen kısmı sergilerimiz fakat sergilerimiz olmazsa da emeğimizin karşılığını görmek zor olur işte böyle bir durumda güzelcene sergilerimizi yaptık çok şükür.

Bu arada Kocaeli'nde üçüncüsü düzenlenen kitap fuarı oldu geçtiğimiz günlerde,çok güzeldi açıkçası,bir gün öğrencilerimi de alıp kitap fuarına gittik,verilen süre bana yetmediği için bir arkadaşımla biz daha fazla kaldık ve üç saat sonunda henüz tam anlamıyla gezemediğimiz stantlar vardı fakat elimiz kolu dolu olarak geri döndük
Oradaki coşkuyu görünce helede gençlerin ilgisini görünce umudum arttı ,inş okuyan gençliğimiz olacak buna inanmak istiyorum...Bu yıl yapılan bir araştırmada Türkiye'de en çok kitap okunan iller arasında İstanbul,Ankara ve İzmir'den sonra Kocaeli'nin gelmesi çok sevindirici ve  kitap fuarlarının büyük katkısı  olduğunu düşünüyorum...




Büyük şehir belediyemiz üzerine düşen görevi layıkıyla yapıyor,imkanları sağlıyorlar yeter ki bir şeyler için çabalansın.Açılış günü İzmit'in yürüyüş yolunda dünyaca ünlü yazarların canlı  maketleri kitap okudular gün boyu,Sabah erkenden işe ve okula gidenler, İzmit yürüyüş yolunda bir sürprizle karşılaştı. Her gün gittikleri yolda tarihi çınar ağaçlarının dalları  kitaplarla doluydu. Önce şaşıran vatandaşlar, daha sonra kitapları aldı. Ayrıca, yürüyüş yolu boyunca ünlü yazarların, canlı maketi de yerini aldı. Yazarlar, kitap okuyarak vatandaşları selamladı.
Ayrıca, kitaplardan oluşan bir kıyafet giyen kitap adam da etkinliğe katıldı. Kimisi kitap adamın üzerindeki kitapları okudu, kimisi ise el sallayarak sevgisini dile getirdi.









Veeeeee gelelim bana üstteki fotoğrafa bakınca belkide bir çoğunuz ne yaptığımı anlamışsınızdır,evett bir bu eksikti bunda el attım sonunda sayın okuyucum:)


Ebru yaptım ebruuu:) Bir işi yaparken bu kadar mı zevk alınır,çok ama çok zevkliydi,ilk kez yapmama rağmen orada bulunan hoca elimin yatkın olduğunu bunu geliştirmem gerektiğini söyledi ve beni tebrik etti,Çokk keyif aldım çokkkkk.Tek üzüntüm koskoca sekiz ayda karşı sınıfımda ebru yapanlar olmasına rağmen kokuyor diye sınıfa hiç girmedim şimdiki aklım olsaydı her fırsatı değerlendirir ebru yapımının tüm inceliklerini öğrenirdim.Ama Allah kısmet ederse önümüzdeki dönem hiç bir fırsatı kaçırmayı düşünmüyorum ve bu işi öğrenmek istiyorum...




21 yorum:

  1. atom karınca muko......:)ama inşallah yaz tatilinde iyice dinlenirsin dimi...öptüm..

    YanıtlaSil
  2. canımmmsın ya,atom karınca ha ne güldüm bilsen:))
    evet canım tatile az kaldı iyice dinlenme vakti:)
    bende öpüyorummm

    YanıtlaSil
  3. FANI DUNYANIN PADISAHI DEGILIM. GONUL HIRKALARINI YAMAR GIYERIM. DOSTLARLA AGLAR, DOSTLARLA GULERIM. SIZ SEVDIKLERIME, IYI KANDILLER DILERIM

    YanıtlaSil
  4. Hamarat kadınsın ebruyuda ayşeyide fatmayıda yaparsın sen bacım :) tebrik ederim herşey güzel olmuş :)
    kandilinde mübarek olsun :)

    YanıtlaSil
  5. kitap okumak gerçekten ne kadar önemli ama yeni nesil daha az okuyor gibi geliyor bana :) ebruya gelince 5yıl yaptım inanılmaz bir sanat sanada bulaşmış eminim devamını getirmek isteyeceksin :)

    YanıtlaSil
  6. devrimcim çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. ülkücük teşekkürler sağol bacım...

    YanıtlaSil
  8. pembe esinti hoşgeldiniz bloguma offf hemde nasıl keyifli çok zevkli çokkkkk

    YanıtlaSil
  9. tuba hoşgeldin öncelikle,evet yaa çok keyif alarak yaptım ve sürekli yapmak istiyorum ,devamıda gelecek sanırım...

    YanıtlaSil
  10. İnşAllah bende yaparım birgün :)

    YanıtlaSil
  11. Ebru sanatı her zaman ilgimi çekmiştir.. Resimler ve anlatım çok güzel olmuş.. eline sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Maaşallah canım..kadın isterse herşeyi yapabilir..ebru yapmakda yakışmış ellerine sonuçda güzel görünüyor zaten.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Merhaba paylaşımlarınız hoşuma gitti.Allah devamını nasip etsin inşallah.bende bloğuma beklerim.aymucadan sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Valla Brovo,ben yapamazdım Heralde.SelaMLAR

    YanıtlaSil
  15. geziyorum hoşgeldiniz,teşekkür ederimm

    YanıtlaSil
  16. marifetane hoşgelidniz,çokk teşekkkür ederim sağolasınız

    YanıtlaSil
  17. aymuca hoşgeldiniz teşekkürler gelirim tabiki zevkle:)

    YanıtlaSil
  18. otuzundansonra hoşgekldiniz teşekkürler ama yaparsınız isteyin yeterki:)

    YanıtlaSil