2 Kasım 2009

Yenilginin Hüznü-46.pdçs Etkinliği



Kocaeli Satranç İl Temsilciliği ile Elektrik Mühendisleri Odası Kocaeli Şubesinin bu yıl altıncısını düzenlediği Cumhuriyet Kupası Satranç Turnuvası 29 Ekim perşembe günü ile 1 kasım pazar günleri arasında yapıldı.Ve bu turnuvuya Ömer katılmak istememişti bizde zorlamadık haliyle,ama başvurunun saat 21.00 de son bulacağı akşam Ömer saat 20.00 da katılmaya karar vermesi(beyefendinin anca aklı başına gelmiş olmalı)bilgisayaramızın da problem yaratarak açılmaması sonucu komşumuza giderek kaydını yaptırdı çok bilmiş beyimiz.Turnuva yeri bize çok uzak ve ulaşımı da ters olduğu için ben gidemedim izlemeye,amcası götürdü zaten abisi da eşlik etti ona, bir günde babamız götürdü o günde ben müsait olmayınca gidemedim bu sefer.Neyse turnuvada kayıtlı gözükmüyormuş Ömer ilk gün amcasının uğraşları sonucu Ömer de turnuvuya katılmış oldu.

Heee şimdii bu kadar lafın sonucu Ömer acaba derece almış mı diye merak eder mi sayın ve çok sevgili okuyucum:)
Maalesef yine derece falan elde edemedik,yenilen aslan yenilgiye doymazmış bizim ki de o misal her turnuvaya ısararla katılıyoruz bakalım elbet bir gün derece elde ederiz demi sevgili okurum:)

Gerçi bu turnuvada 16 yaş altı birbirleriyle eşleşti hele ki bir rakibi 16 yaşında çıkmış karşısına, sonrakilerde genelde kendinden büyüktü,neyse efenim altı maçın ikisini kazandı yenilgiye doymayan yakışıklı oğluşum benim:)

Ama abisine göre acelecilikten kaybetti,"hiç düşünmeden oynuyor sırf oynamış olmak için"diye söylüyor abimiz.



Bu son dört gün satrançla dolup taşan evimiz,birde Ömer'in abisi ile oynama isteği ile gündemdeki yerini korudu.Yukarıdaki fotoğraflarda abimizin satranç oynarken ki şekilleri:)
Birde bana sıkı sıkı tenbihledi "sakın haaa bu fotoğrafları bloga falan ekleme" "tamam annecim" desemde eklemeden olurmu yaaa:)

Hatta bir an var ki onu canlı canlı izlettirmeden olmaz demi ama:P,Ömer beyin abisini yendiği an:)





Enese kızdı durdu kardeşine "benimle oynadığın gibi oynasaydın turnuvada maçların beşini alırdın"şeklinde.
Enes beni mahvedicek ama olsunnnnnn:P






Yine geçtiğimiz günlerde kareşimin nişan bohçasını götürdük oğlan evine,adet olmuş işte oğlan anası ve kız anası böyle şeyleri çok sevdiği için kıramadık bizde:D Gerçi bu tür adetler hoş şeyler bence de,ama şu erkek tarafının kıza,kız tarafınında erkeğe bişeyler alması falan bana hep ters gelmiştir sanki kendilerine bişey alamıyorlarmış gibi:)Güzel bir gündü,erkek tarafı çok güzel ev sahipliğile bizi ağırladı.




46. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİ sevgili Aynur-nurmutfakta arkadaşımız. İnş geç kalmamışımdır, bende bu tariflimle etkinliğe katılıyorum ve Aynur'cuğumada başarılar diliyorum.

Patates Çanağinda Rus Salatasi


İçindekiler

5-6 adet patates
Maydanoz veya dereotu
1 kase yoğurt
3 diş sarımsak
1 tatlı kaşığı salça
Rus salatası için:
yoğurt,havuç,patates,bezelye,mayonez

Hazırlanışı

Patatesleri iyice yıkayın ve haşlamak üzere tencereye koyun. Haşlandıktan sonra kabuğunu soyarak iyice ezin. Ezmek için çatal kullanabilirsiniz. Daha sonra patateslerin içine doğranmış maydanozları ekleyin. İsteğe göre karabiber, kırmızı biber ve tuz ekleyin. İyice karıştırın. Ceviz büyüklüğünde parçalar alarak bardak şeklinde şekillendirin.İçini oyarak kase şekli verin.Ayrı bir yerde hazırlanan rus salatasını çanakların içine yerşleştirin ve istenilen şekilde servis yapın...

7 yorum:

  1. ellerine sağlık canım katılımın için teşekkür ederim sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ömercim pes etmek yok bitanem; zira hayat ısrar edenleri sever.

    Nişan ve hediyeler konusunda malesef sana katılmıyorum Mukocum. Bence bu tür hediyeler sevginin artmasına kaynaşmanın sağlanmasına bir sebeptir, olsun varsın diyorum ben.

    Kardeşin için tekrar hayırlısını diliyorum.

    Tarif te nefis.

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  3. Aferim Ömer'e azimli olmak çok güzel,inşallah kazanacak ve azminin ödülünü alacak.

    Kardeşine tekrar mutluluklar diliyorum Mukocum Rabbim tamamına erdirsin.

    Tarif çok güzel görünüyor.Patatesli tariflere bayılırım,deneyeceğim en kısa zamanda afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  4. Canım inşlh azminin özdülünü alır...
    Eşlerine sağlık canım tarif süper:)

    YanıtlaSil
  5. Olsun, yenemese de kazanamasa da katılma cesaretini göstermesi de çok büyük bir şey bence. Ama en çok abisinin karşısında oynamasına bayıldım. Hele bir de yendiğinde dünyadaki herkesi yenebileceğini sanmıştır :))
    Maşallah, çok hoşuma gitti.
    Benim büyük kızımda okulda satranç derslerine başladı, kimbilir hayat bu bir yerlerde bizi buluşturursa çocuklarımız karşılıklı oynalar :))

    YanıtlaSil
  6. tarif nefis görünüyor ellerine sağlık canım

    kardeşin içinde her eşyin hayırlısı olsun diyorum bazen bana da saçma gelse de adet yerini bulmalı diyorum

    ömerciğimide kocaman öpüyorum pes etmek yok ...

    öpüyorum en kocamanından

    YanıtlaSil
  7. öercik arkandayız yola devam ;)

    hımmm tarif harika ellerien sağlık mukocum...

    sevgiler ;)

    YanıtlaSil