17 Kasım 2009

Sonunda Olduuuuuuuuuu:)



Çok heyecanlıyımm çok sevinçliyim,mutlu muyum onu bilmiyorum ama dün geceden itibaren gözüme uyku girmedi desem yeridir ki ben başımı yastığa koyduğum an uyuyan ben bu gece iki saat uyuyabildim.Sebebi az sonraaaaaaaaaaaaaaa:)

Artık günden güne daha iyi oluyorum son üç gündür yatmadım,ara ara ben burdayım deyip beni sendeletse de razıyım çok şükür bu günüme son on günü düşününce bunada şükür diyorum ve geçecek inşallah buna da inanıyorum.Dün doktoruma kontrole gittim,ilaçları tekrarladı dinlenmem gerektiğini, stresten uzak durmam gerektiğini(nasıl mümkün olacaksa)kısa bir süreç olmayacağını söyledi,beklemekten başka çarem yok rabbim neylerse güzel eyler diyorum ve günün bomba haberine(benim için) geçiyorum sevgili okuyucum:)

Lise diplomamı aldığım gün Ko-Mek(Kocaeli Meslek Edindirme Kursları)na başvurumu yapmıştım usta öğretici olarak,dikiş,mefruşat ve makina nakış dallarında öğretmenlik yapabilmek için.Elimde bekarken halk eğitim kurslarından alınmış üç belgem vardı ve bu yeterliydi çalışmam için.Başvurumun üzerinden çok geçti Ko-Mek'te eğitimler başladığı için ümidimi kesmiştim ama geçen cuma günü mülakata çağırdılar kendimi çok kötü hisstmeme rağmen gittim bu benim için kaçırılmaması gereken bir fırsattı çünkü.
Neyse Gebze'de açık olduğunu oraya gidip gidemeyeceğimi sordular kesinlikle evet dedim fakat bu dönem başlayan yeni bir yasa gereği benim durumumda olanlar artık usta öğreticilik yapamaycaklarmış,kız meslek lisesi giyim bölümünden mezun olmak yada çıraklık eğitim merkezinden usta öğretici belgem olmalıymış bunu öğrendim sevinç ve hüznü aynı anda yaşamış oldum.Sonra bana yasal engelei şabailirsek siiznle çalışmayı isteriz dediler ve beni arayacaklarını söylediler.Hiç umudum kalmamıştı artık.

Ama dün doktordan çıktığımda beni ardılar ve görüşmek için tekrar çağırdılar giderken nasıl heyecanlıyım oldu diye gittim çünkü neden olmayan bişey için çağırsınlar ki:)Neyse görüşmelerimiz sonucu iş tekliflerini kabul ettim ve artık bende istediğim işte hemde çok iyi imnkanlarla çalışacağım.Çalışma saatleri hafta içi dokuz ila dört arası benim için süper bu,sonuçta çocukları da ihmal etmemiş olucam onlardan iki saat sonra eve gelicem çok da büyük bir kayıp değil bence...

Eve gelene dek ağladım çünkü beni dışardan liseyi bitirmem konusunda sürekli teşvik eden babam yanımda değldi bu sevincimi onunla paylaşmamıştım,her zaman onun desteğini arkamda hissetmeye öyle alışmışım ki onun yokluğu çokk fazla üzüyor beni,nasıl alışacam bilmiyorum:( Onun sayesinde bu durumdayım görüyarsan,duyuyorsann eğer babamm seninle gurur duyuyorum,iyiki senin gibi bir babaya sahiptim,seni çokk seviyorummmmmmmmm....

28 yorum:

  1. Çok çok çok tebrik ederim Mukocuğum, Allah hayırlı etsin, çalışmak gerçekten çok güzel, hele ki bu kadar istekli olduktan sonra daha da süper. Öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  2. mukocum harikasın.tebrik ediyorum seni.herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  3. Of be kızım yaaa, her yazında gözlerimi dolu dolu yapmak, boğazımı düğümlemek zorundamısın sen ://
    Seninle bir kez daha gurur duydum arkadaşım ve artık sen de biliyorsun ki baban seni görüyor, duyuyor ve GURUR DUYUYOR.
    tebrikler başarılı arkadaşım benim, eh artık Gebze'ye kadar gelmişken Kartal'a ne kaldı ??
    Bakarsın ben de çalarım kapını :))
    Sen tam mekan adı uçur bi ara bana :))

    YanıtlaSil
  4. canommm,ne kadar sevindiğimi biliyorsun senin adına değil mi?
    hoş bu seni gündüzleri artık msnde de olsa göremeyeceğim anlamına geliyor ama olsun,senin mutlu olduğunu ve kendini iyi hissettiğini bilmek beni çok mutlu ediyor :)
    gülom evel Allah sen elini attığın her işin üstesinden gelirsin hemde en iyi şekliyle,seni seviyorum gülommmm...

    YanıtlaSil
  5. canım öyle içten yazmışsın ki resmen yaşadım o duyguyu seninle..tebrik ediyorum seni..

    çok sevindim senin adına:)
    herşey güzel olur inşallah..

    YanıtlaSil
  6. canim benim cok mutlu oldumm, nasil sevindim anlatamam, darisi insallah benim basima.. :)

    YanıtlaSil
  7. iyileşmene ve güzel işine çok sevindim.el sanatları öğretmeni olmak bence harika bir şey ben öyle bir işte çalışsan daha mutlu olurdum.senin adına çok sevindim sevgiler

    YanıtlaSil
  8. iyileşmene ve güzel işine çok sevindim.el sanatları öğretmeni olmak bence harika bir şey ben öyle bir işte çalışsan daha mutlu olurdum.senin adına çok sevindim sevgiler

    YanıtlaSil
  9. muhteşem bir haber bu.... tebrik ederim...
    rabbim muvaffak eylesin...
    baban eminim senin bu mutluluğunu hissetmiştir. ay çok sevindimmmm....

    YanıtlaSil
  10. @ limonlukek,canımm çok teşekkür ederim saolasın...bende öpüyorum seni....



    @ 3prenses,saolasın arkadaşım çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. @ Nazancım valla ben bu ara hep o haldeyim sürekli ağlak oldum çıktım yaa:S
    canımsın yaaa,ben kesin günleri öğreniiim sana mutlaka dönerim canımm ziyaretin beni çok sevindirri,hata belkim bende gelirim,hele bir işe alışalım:)



    @selocumm bilmezmiyim hiçççç ah bitenem benim rabbim de senin gönlündekileri versin inş.
    canım arkadaşım benim bende seni çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  12. @disalcim canımm çok teşekkür ederim saolasın....

    @ narişimm güzel yüzlü arkadaşım benim rabbim senin isteklerinide kabul etsin inşş,darısı en kısa sürede başına olsun...

    YanıtlaSil
  13. @ yasenin çok teşekkürler arkadaşım saol varol:)


    @ eminecim,çok teşekkür ederimm,aminnnn,inşş hissetmiştir ya:(

    YanıtlaSil
  14. maşaallah sana muko canım hayırlı olsun işin biraz geç kaldınız biz 4 üncü etekteyiz ama siz bizi geçersiniz çünkü bizimki haftada 2 gün canım allah yarve yardımcın olsun öptüm seni meloş

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir haber bu Mukocuğum, tebrik ederim, hayırlı olsun, çook sevindim senin adına... Babanın hissedip, seninle gurur duyduğuna eminim canım, özlemini çok iyi anlıyorum, ama baban için önemli olan arkasında sizin gibi evlatlar bırakmış olmasıydı, bunu başardı ve gitti, Allah cennetinde ayırmasın canım...

    Öpüyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Tbrk ederim canım hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  17. tebrikler yeni işin hayırlı olsun
    çalışmaya bu kadar hevesli ve istekli çok bulunmaz ama maşallah

    YanıtlaSil
  18. canım tebrik ederim..çok mutlu oldum senin adına:) rabbim inşallah daha mutlu olacağın günleride gösterir...çalışmak, üretmek kadar güzel bişeyy yok.Rabbim herşeyi gönlüne göre versin...öptüm seni:)

    YanıtlaSil
  19. Mukocum, çok ama çok güzel bir haber bu.. Sağlığın da tam olarak düzelir ve çok mutlu olursun inşaallah.. Çok sevindim senin adına..

    Yaptıklarını paylaşma sözü isteriz ama :))

    YanıtlaSil
  20. hayırlı uğurlu olsun ablacığım senin adına çok sevindim

    YanıtlaSil
  21. arzu hanife mesci18 Kasım 2009 21:38

    Sizin adınıza çoook sevindim,tebrik ediyorum.Gebze'de çalışacak olmanız daha çok sevindirdi beni,belli mi olur belki,birgün,bir yerde karşılaşırız sizinle.Size ve ailenize hayırlar getirsin yeni işiniz.Gebze'den selamlar,sevgiler

    YanıtlaSil
  22. meloşcumm saol canım,ama benim gibi hızlı öğretmenleri var unutma inşş sizi geçerizz hehehehe:)

    @ özlemcim çok teşekkür ederim canım,aminn inşşşşş,
    bende öpüyorum...

    YanıtlaSil
  23. @ pembetatalar,çok teşekkürler...

    @gül,teşekkürler amacım bu olduğu için çok istekliyim,hedeflerimden biri daha gerçekleşmiş oldu çok şükür...

    YanıtlaSil
  24. @ dilek'cim çok teşekkürler evet canım inşş daha güzel günlere hep birlikte,bende öpüyorum...


    @ kuaybe'cim çok teşekkürler inşş canım,tabiki paylaşırım siz isteyin yeterki:D

    YanıtlaSil
  25. @ primarima çok teşekkürler...

    @ annecik,saol canım...

    @ arzu,neden olmasın bell mi olure,sitersek tabiki olur bence sıkıntı yok yani:)
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  26. Nasılda etkili sözler onlar insanın içine içine işliyor..
    Bende liseyi dışardan bitirdim ve allah nasip ederse inş özlemini duyduğum cok istediğim üniversite diplomamıda alacağım.
    Sizi çok iyi anlıyorum bu harika bir duygu ve inş işinizdede başarılı olur ve hayalleriniz yıkılmaz sevgilerimi bıraktım
    http://gulyuzluben.blogcu.com

    YanıtlaSil
  27. merhabalar sizi google'den tesadüfen bulmuş biri olarak çok sevindiğimi söylemek istiyorum.sitenizi baştan sona dolaştım çok beğendim.Giyim öğretmeni olduğunuzu görünce de sevindim.Bende 3 yıldır ismekte giyim kursuna gidiyorum,lise mezunuyum usta öğretici olmak istiyorum.Meslek lisesi mezunlarına öncelik tanıdıkları için tekraren ikinci liseye kayıt yaptırdım.Akşam üstleri ise meslek lisesi 10. sınıfta okumaktayım.İnşallah bende bir gün sizin gibi giyim öğretmeni olmak istiyorum.inşallah bir gün tanışmak dileğiyle.Mutluluklar ve başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil