10 Nisan 2009

Kalp kırmak

Gereksiz yere insanlar neden kırarlarki birbirlerini,helede sebepsiz yereyse,helede bir çocuğun lafına bakıp da,o çocuğu kendi oğlumdan hiç ayırmadığım halde.
Bu acılı günlerimde beni o kadar üzdülerki,sonradan üzüldüğümede üzüldüm çünkü değmiyecek kişiler için üzülmemeyi öğrenmiştim oysaki,Ama rabbime havale ediyorum rabbim herşeyi gören bilen duyan, nasılsa bu dünyanın ötesi de var.
Orada heseplaşırız hiç sorun değil,sadece günahımı alırsın en fazla başkada bişey yapamazsın.
Canımı yakanın canını yakmak istedim belkide yaptım çünkü içimde tutamadım bende söylendim ,hiç haketmediğim söylemediğim yapmadığım şeylerle itham edildim,bundan kötüsü var mı ya var mı?
****
Büyük bir bardağa su koydular,
Suyun içine de bir bardak.
Keskin nişancıları çağırdılar,
Dıştaki kırılmadan içteki vurulacak.
Kimse başaramadı bunu.
Silaha sarılanların boynu vuruldu.
Baktılar ki silah tutan kalmayacak.
Hocaya koştular ''Bu iş ne olacak''
Hoca dedi ''Bu bir temsildir,
O silahla vurulacak,
Bardak içindeki bardak:
En büyük suç olan, kalp kırmak.''
''İnsana Yakışan odur ki,
Bundan uzak durmak. Çünkü:
Kabe'yi yıkmaktan daha kötü,
İnsanın kalbini kırmak''

10 yorum:

  1. Çok doğru Mukocum.Şu 3 günlük dünya kalp kırmaya deymez.

    YanıtlaSil
  2. Canım ya çok üzüldüm, gerçekten bu acılı günlerinde senin kalbini kıran insana da şaşıyorum doğrusu ne düşüncesizlik,
    Nereye gittiğimizi unutuyoruz bir çıprıda, Nereye bu gidiş, kalp kırmaya değermi şu yalancı dünyada, Allah ıslah eylesin, sen üzülme canım.

    YanıtlaSil
  3. canım benim,haklısın değmez 3 günlük dünyada kalp kırmaya ama her kimlerse senin kalbini kıranlar,onlar içinde kendini üzmeye değmez bence,onlar demekki senin verdiğin değeri haketmeyecek insanlarmış,üzülme gülom ve Allah'a bırak o herşeyin en iyisini bilir ve Allah herkesi kalp kırmaktan korusun inşallah...

    sana gülmek yakışıyor gülom,üzülmek değil...
    seni seviyorum dostummm :)

    YanıtlaSil
  4. bu acılı gününde destek olmak yerine köstek olan gerçek yüzünü ortaya koymuş sen üzülme sen incinme sen inançlı bir insansın yaradan hakkından onunda gelir seni seviyorum gülen yüzünü kimseler soldurmasın

    YanıtlaSil
  5. merhabalar canısı bilmeden olsada kırıyoruz değilmi umarım kimsenin kalbini birdaha kırmam dost dost kırmam kalbini üzmem ben seni başımın tacı güzeller güzeli mukom
    ayy çok kötüyüm ya hiç beceremedim sana şiir yazacaktım:):)
    canım cuman mübarek olsun çok güzel yazmışsın yüreğine sağlık sevgilerle kal

    YanıtlaSil
  6. Canım benim senin üzüntün sana sana yeter şu günlerde, başka kimseler üzmesin birde mümkünse...

    Boşver densiz insanlar her yerde var maalesef, hoşgörülü olalım, biz kalp kırmamaya çalışalım inşAllah...

    YanıtlaSil
  7. seni üzenler zaten seni haketmiyor canım boşuna üzülme

    YanıtlaSil
  8. Mukocum arkadasim ates düstügü yeri yakar dedikleri bu olsa gerek. Malesef bazen egoist insanlar cikiyor, yapacaklarini her nerde ve nasil ortam olursa olsun yaparlar. Bos yere üzülmemeyi biliyorsan o zaman üzülme.Ben bos yere üzülmeyi bir türlü ögrenemedim. Kirmaktan korkan ben cok defa yersiz yere kirildim ama bosverdim. Cazginlik yapmak zaten bizlere yakismaz. Güzel yüregi güzel insanlar kesveder görür canim. Sana kucak dolusu sevgiler arkadasim.

    YanıtlaSil
  9. Canim Mukocugum, gec kalan bir ziyaret ama affina siginiyorum canim.
    Allahim Baban gani gani Rahmet etsin, mekani cennet olsun insallah, basin sagolsun canim.
    Seni üzmüsler bu acili gününde ama sabir ve allah havel etmek en güzeli canim.
    "Var git söyle sultana, herkes ettiginden utana" derdi annem.
    sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  10. senin arkadaşlığına layık olmayanlar için üzme kendini.
    herşeyi allaha havale et.
    sevgiler.

    YanıtlaSil