30 Mart 2010

Ömer'im...




Bu yazımda Ömer Talha'dan bahsedelim ki kayda alınması gerekli sözleri var yine beyimizin unutulmadan not düşelim bakalım:)

Aileden bir yakınımızın oğlu ile aynı yaşta olan Ömer ve ondan bir buçuk yaş küçük kız için çok üzüldüğünü söyledi,hayırdır diye nedenini sorduğumda ise annelerinin onları dövdüğünü söylerken nasılda üzülmüştü,sanırım şahit olmuş...Sonra bana dönerek "sen çok sabırlı bir kadın ve çok iyi bir annesin" diyerek sarıldı bana,"annem seni çok seviyorum iyi Allah seni benim annem yapmış,teşekkürler Allah'ım"...Çocukluk ne güzel bişey...

****

Eve gelen sınav kâğıdını inceliyorum yarım yaptığı soruları konuşuyoruz birlikte,hatalarını nerde ne yapması, ne yapmaması gerektiğini anlatıyorum ,baktımki bir problemde çift haneli sayıların çarpmasını yapmış sonuç doğru fakat işlemsiz yapmış sadece.Bana tutturmuş "öğretmen bana eksik puan verdi bu soru tam puanlıktı çünkü cevabım doğru" üstelikte illa ki benim onaylamamı bekliyor.Anlattım tabi yine işlemsiz doğru olmayacağını, işlemi yapması gerektiğini zihinden çarparak sonucu bulsa bile işlemleri yapması gerektiğini söyledim beyimiz ne dese beğenirsiniz "ya ben kısa yol kullandım ,öyle neden uzun uzun yazayım ki sonuçta problemin cevabı doğru mu doğru"...Üçüncü sınıf oldu halen kafasına göre kendince doğru neyse öyle davranıyor nasıl düzelicek bende bilmiyorum...

****

Pazar günü büyük bir korku yaşattı bize hemde ne korku yarım saatte ömrümden ömür gitti nerdeyse:(
Saçlarını kestirmek için bir arkadaşı ile babamızın işyerinin bulunduğu yere gittiler,işleri bitince eşim aradı "bindirdim minübüse haberin olsun" dedi,işyeri ile evimizin arası da minübüsle beş dk.Beş dk, geçti on dk geçti, on beş dk geçti yok artık biz çıktık yollara, yok nafile bul bulabilirsen,aklımdan bin türlü şey geçiyor tabi:( minübüs güzergahı üzerinde park var eşime dedim sen oraya bak bende bir aşağıda park var oraya bakayım.Eşimin gitmesi ile gelmesi bir oldu baktım arabanın arkasında suçlu suçlu bakıyor ama bıyık altından da sırıtıyor.Meğer akıllı oğlum arkadaşınıda ayartmış internet kafeye gitmişler:(Oğluma mı kızayım onları oraya alan kafe sahibine mi şaşırdım açıkçası:( oturdum konuştuk neden böyle yaptığını sorunca "anne gerçekten düşünemedim bizi merak edeceğinizi,yoksa izinsiz gidermiydim hiç" deyince ne denirki,yine anlattım anlattımm anlattımmmm....Rabbime emanetler.

****

Beni blogumdan takip eden ve facebook kartımı bloguma ekleyince kendisini tanıtıp bana devat gönderen Arzu hanım,işe başlayınca benimle tanışmak istediğini kendisinin de gebzede olduğunu söylemişti,iş başı yaptığım dönemde.Gelmeyince artık gelmiyecek diye düşünürken bir gün süpriz yapıp işyerime geldi kendisini tanıdığım için çok mutlu oldum.Çok samimi nur yüzlü,sıcak bir hanımefendi.Getirdiği hediyeler içinde buradan ayrıca teşekkür etmek istedim biliyorum ki blogumun sıkı takipçisi.Heleki yanımdan ayrıldıktan sonra facede yazdığı yazıyı görünce (Yaklaşık 1 saat önce çok tatlı,çok sevimli,çok samimi,çok cana yakın ayrıca da çok güzel gülen Bir'iyle karşılaştım.O kendisini biliyooor... Buradan O'na selamlar olsun :-))...)duygularımızn karşılıklı olduğunu anlayınca çok sevindim ve sürekli görüşmek istediğimi bilmenizi isterim Arzu hanım...

3 yorum:

  1. çocuklar işte her olaya kendi gözleriyle baktıkları için hep onlar haklılar...

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı,çok sevimli,çok samimi,çok canayakın,çok güzel gülen arkadaşım duygularımızın karşılıklı olması beni çok sevindirdi.İnşallah hem sık sık,hem de sürekli görüşürüz.Yazdığın güzel satırlar beni çok mutlu etti,kalbi teşekkürler ediyorum.Gebze'den selamlar,sevgiler...

    YanıtlaSil