21 Aralık 2009

Ortaya Karışık alırmısınız? :)

Günler dolu dolu geçiyor,öğrettiklerimin sonucunu görmek çok güzel ikinci etekler bitti üçüncüler bazılarında bitmek üzere,ortaya çıkan güzellikleri görünce kendileri bile inanamıyor,hayretle bakışıyorlar buda beni çok mutlu ediyor.İlk etekleri dikecekleri zaman hocam iyi kumaş almamıza gerek yok diyorlardı ısrarla, nasılsa dikemiyecez ilk acemilik olacağı için iyisi olmasada olur görüşündeydiler ama ben ısrarla olacak, en güzelini dikeceksiniz siz beni dinleyin yeter dedikçe ve sonucunu gördükçe haklıymışsınız demeye başladılar ve bana daha fazla güvenir oldular.
Her şey yavaş yavaş rayına oturuyor,onlar beni ben onları anlamaya çalıştıkça güzel bir ortamımız oldu çok şükür.

Fotoğraf makinamı Enes okula götürdüğü gün düşürünce bozuldu ve maalesef elimde kurs yerimle ilgili fotolar yok ama en kısa sürede olacak inş.





Yukarıdaki fotoğrafta annemde kaldığımız bir hafta sonu kuzenlerin yatakta oynarken ki halleri:)

Ömer Talha cephesinde sorun yok çok şükür,ödevler kimi zaman ben gelmeden yapılıyor kimi zaman birlikte yapmamız için bekliyor,performans ödevlerini okulda yapıyorlar bu çok iyi oldu hem kendileri yapmış oluyor hemde aileler yarışmamış oluyor çocukların kendi yetenekleri doğrultusunda hazırlanması en güzeli zaten.İki ödevin birinden 98 birinden 90 aldı.Yazılılarıda iyi geçiyor çok şükür.

Enes'te bu sene çok iyi geçen seneye oranla tabi,bu sene sadece bir zayıfı var ve diğer dersleri 5-4 bu beni çok sevindiriyor,aslında çok fazla çalışmıyor sadece okulda öğretmeni dinlemsi sayesinde böyle, biraz çalışssa takdir alabilir ama kendini hiç üzmüyor,napalım bunada şükür diyorum:D





Yine geçtiğimiz günlerde yeğenim Ahmet Faruk'un doğum günü vardı bu karelerde o günden çekilmiş...Enes görüldüğü üzere artık bir kocaman delikanlı:)




Sevgili primarima arkadaşımın düzenlediği yeni yıl etkinliğine bende katıldım ve bana meral arkadaşımdan aşağıda görmüş olduğunuz hediye geldi ve yerini aldı bile çok beğendim,buradan kendisine çok teşekkür ediyorum.Bende bu gece hediyemi paketledim yarın iş dönüşü kargoya vereceğim inş.

10 yorum:

  1. canım senin adına çok sevindim...emeğinin karşılığını kısa sürede aldın sen..

    performans konusunda sana katılıyorum....aileler yarışıyordu gerçekten.iyi oldu...

    yakışıklının doğum günü kutlu olsun...

    ve hediyen çok şık...güle güle kullan canım..

    öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  2. muko canım ne zamandır bilgisayara pek giremiyorum hocalık yapmana ve iyileşmene çok sevindim ALLAHIM herşeyi gönlüne göre versin

    YanıtlaSil
  3. herşeyin yolunda olması ne güzeldir !!
    hep böyle olsun dilerim..
    hediyeni güle güle kullan.
    iyi haftalar güzellikler dilerim öğrencilerinle.

    YanıtlaSil
  4. Öğretmenliğin en güzel yanlarından biri de bu;boşa kürek çekmediğini görmek,umutlandırıyor insanı.
    Kolaylıklar diliyorum.
    Dikiş bilmeyi çok ama çok istedrim.
    Bir defasında kendi başıma kadife/süet tarzı bir kumaştan söke dike bir yelek dikmiştim. Okadar yetenekliyim yani:)

    Hocam bu yeteneğe bir el atar mısınız:)

    YanıtlaSil
  5. canım sen el atarsında olmaz mı?
    anlaşmanız ne güzel mukocuğum,
    Ahmet Faruk!a nice nice sağlıklı uzun yıllar dilerim :)
    Ömer'im başarır alıştı bile senin çalışmana bak :)
    Enes beyle Benim oğluşum aynı bu sene oğlumda çok iyi maşallah,zehir gibiler ama işte dinledikleri yetiyor,ah birde çalışsalar neler olur kimbilir :)

    öpüyorum seni kocamann :)

    YanıtlaSil
  6. disalcimm canım çok teşekkürler
    bende öpüyorum seni en kobacamanından

    YanıtlaSil
  7. fatma aminn canım aminn hepimiizn inşallah.

    YanıtlaSil
  8. aynen öyle nunu,çok teşekkürler saolasın...

    YanıtlaSil
  9. ooooo yasemin hocam söke dikede olsa sonuçta dikmişsin ya,tebrik ederim,yakınımda olsan el atmazmıyım hiç:)

    YanıtlaSil
  10. onu hiç sorma zaten selommm,birde çalışşasalar neler oacak kimbilir ama ama işte...

    bende öptümm seni kobacamannnnnnnn

    YanıtlaSil