10 Ağustos 2009

Karışık Karmakarışık,Ne Ararsan Var :D



Bol fotoğraflı bir post olacağı kesin:)

Geçenlerde sıcakların tavan yaptığı günlerde evde sıcaktan bunalan iki kardeş ve yeğenim Ahmet Faruk sokakta su savaşı yaptılar,süper eğlendiler,onlar eğlendiler serinlediler bizde; babaannesi, dedesi ve halası ile birlikte onları izledik çok güldük,tabii fotoğraf çekicem derken bende nasibimi almış oldum sudan:D





Bu fotoğraflar her şeyi anlatıyor kısacası çocuk olmak vardı:D







Gelelim Ömer beyimizin havuz maceralarına,benim istikrarlı bir şekilde asla taviz vermeyimişim sonucu sorun çıkarmadan devam ediyor havuza,hatta artık zevk alıyor eğleniyor,ama iş atlamaya gelince hemen yüzü asılıyor beyimizin,biliyorum buda geçecek.
Atlamada başka hoca arkadan itince hoşuna gidiyor kendi atlamaya cesareti olmadığı için bu sefer dayısına sesleniyor "hocamm kendim atlayamıyorum öteki hoca atsın beni suya" dayısıda izin verir ve fotoğraflarda görüldüğü üzere atlama anları:D



Dersin sonunda her zamanki gibi kendi aralaralarında yzüdüler,kardeşim baktıki bunların sudan çıkacağı yok gelip emrini verdi ve herkes sudan hemen çıktı:P
Benimm örtmen olmuş gardaşım yavv hemide yüzme örtmeni:PP





Cuma günü tam havuza yeni girmişlerdi ki bir yağmur başladı iri iri dolu yağdı resmen bizimkiler havuzda hocalar; "yüzün, kimse çıkmasın" herkes nasıl yüzmeye çalışıyor yardımda yok bir gurup öğrenmiş zaten onlarda sorun yok,ama bizimkiler daha yeni, köpüklerle nasıl ayak çırparak ilerliyorlar görülmeye değerdi yani,biz çok güldük harika bir sahneydi:)

Çocukları fazla tutmadılar havuzda,yağmurun durmaya hiç niyeti yoktu çünkü,çocuklardan sonra kardeşim ve arkadaşı yağmur altında yüzme şovu yaptılar resmen...



Hafta sonu benim sınavlarım vardı,dört yıldır bitmeyen açık lise:(
Ben üç yıllık sistemdeyim,2008-2009 öğretim yılı sonunda bitiremeyenler dört yıllık sisteme tabi olacakları için kesin bitmesi gerekiyordu ve benim 15 krediye ihtiyacım vardı,ikinci dönem sınavında 14 kredi aldım ve tek krediyle mezun olmadım:(almam gereken 144 kredi ve ben 143 kredide kalmıştım,sonucu öğrendiğimde çok üzüldüm,hep dua ettim ek sınav olsun diye,rabbim dualarımı duydu sanırım ve ek sınav hakkı doğdu,ben tabi bu ek sınav başvurusunu son gün öğrendim Allahtan gördüm de başvurumu yaptım.Ders seçmeden önce mezuniyet şartlarını okudum,o güne kadar niye okumadıysam:S
veremedğim derslerden muaf olma durumu söz konusu,ama dil ve anlatım dan muaf olmak yokmuş kesinlikle başarılı olamak gerekiyormuş ve ben son dk öğrendim,çok şükürki ders seçmemiştim henüz,dördünden başrılı olmuşum dördünden başarısız.Yani bir kredi için 20 kerdilik ders seçtim ve dil ve anlatımdan dört ayrı sınava girdim.Üçü çok iyiydi,dördüncüsü çok kötü geçti ve soruları ve yaptığım cevapları hep not aldım ki kontrol edeyim,ama maalesef kontrol edemedim çünkü sınav sonu gittiğimiz alışveriş merkezinde unuttum:( artık beklemekten başka yol yok,Rabbim hakkımda hayırlısını versin,gönlümde olanı hayırlı eylesin inş.

Dün sınavdan çıktığımda baktım okulun kapısında iki kardeş beni bekliyorlar ,babalarından iizn almışlar ve bana süprz yapmışlardı çok sevindim onları görünce"hadi anne hep birlikte sinemaya gidiyoruz" dediler ve düştük sinema yoluna.



Önce yemek yedik,daha sonra abi kardeş eğlence merkezinde araba yarışı oynadılar, kâh eğlendiler,kâh tartıştılar...
Sonrasında hangi filme gitsek diye düşünürken Enes "Harry Potter ve Melez Prens"e girmek istedi ben Ömer onu istemedik,bizde "Buz Devri 3: Dinozorların Şafağı" isimli animasyon filmine girmeye karar verdik...

Bu arada Ömer'in bir sözü tarihe not düşülmeli diyorum ve hemen yazıyorum:)
Enes - Harry Potter altyazılı zaten iyiki sen gelmiyorsun Ömer.
Ömer - anne bizim film de üst yazılı dimi
Anne ve Enes -:)))



Filmi çok beğendik ana oğul çok güldük, abimizi beklerken şekilden şekile girdik çok sıkıldık,ardıdan her zaman ki gibi dönüş yolunda kucağımda uyudu Ömer...





Bir önceki hafta sonu öğleden sonra başlayıp akşam 6 da bitirdim canım arkadaşım Hafize'm için diktiğim elbise...

Diktiklerimi size göstermek beğnediğinizi söyleyen yorulmarı okuma çok hoşuma gidiyor bilginize:D

7 yorum:

  1. Muko'm valla çocuk olmak varmış :) Neyse biz bi buluşalım yaparız su savaşı :P
    İce age 3 süperdi biz de oğluşla bayıldık :)
    Valla sen güzel olduğunu söylemenizle mutlu oluyorum hiiiç deme. Çünkü gerçekten elbise çok güzel görünüyor :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Canım yazmaya nerden başlayacağım şaşırdım valah:))
    Kesinlikle çocuk olmka vardı....
    Ne güzel eğlenmişler.
    Yüzme kursuda süper gidiyor oh keyifler şahane..
    Elbise ise harika canım maşallah bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. önce elbiseden başlıyım,muko ablacım ellerine sağlık çok güzel ve şık bir elbise olmuş.
    havuz görüntüleride çok güzel bende ramazandan sonra gidicem yüzme ögrenmeye :((( ama nerden dönsem kar dimii:).

    YanıtlaSil
  4. inşallah mezun olursun bende bu sene başlıyacam iki çocukla nasıl yapıcam bilmiyorum elbisede çok güzel olmuş bende oglum büyüyünce dikiş kursuna gitmek istiyorum

    YanıtlaSil
  5. muko ablam bunlar balık olmuşlar:)
    çok şirin balıklar ama.
    süper bir hafta olmuş.
    hayırlı haftalar ablam

    YanıtlaSil
  6. Elbise süper, fotolar ayrı güzel, en güzeli de bloguma yazdığınız içten yorum. Babanıza Allah rahmet yağdırsın, mekanı cennet olsun.
    Ziyaretinize çok eşekkür ederim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. merhaba
    ne güzel kareler :) çekmişsiniz


    gunisik.blogspot.com

    YanıtlaSil