10 Temmuz 2009

Bursa'ya Gittik...

Geçtiğimiz günlerde Bursa'daki eşimin akrabalarına gittik.Görümcem, benim oğluşlar ve büyük görümcemin kızı ve oğluyla hep birlikte otobüsle gittik.Ama ne gidiş sıcakta klimasız bir otobüs:( Bir de Efe Tur gibi bir firmanın otobüsü bu sıcakta nasıl bir yolculuk yaptık düşünün artık.Berbattı, indikten sonra şikayetlerimi söyledim ama ısrarla arabada klıma ver diyorlar sanki biz aptalız klima ile havalandırmayı farkedemiyoruz...

Güzel bir dört gün geçirdik,kahvaltıdan kahvaltıya,akşam yemeğinden akşam yemeğine gezdik durduk akrabalarımız sağolsunlar bizi çok güzel ağırladılar...

Ama Bursa çok sıcak yaaaaaaa,gözünü seveyim İzmit'imin,oturduğumuz yerde nasıl ter nasıl ter.Nem oranı mı yüksek nedir ama çok sıcaktı kısacası.Sıcakta canımız hiç gezmek istemediği için sadece bir gece dışarıya çıktık oda yürüyüş olsun dedik hem, ye iç otur ,ye iç otur iyice hamlamıştık ama o gecede çok güzel geçti.

Tabi gençler bizmle takılmadılar her gece dışardaydılar ,gönüllerince gezdiler.Bende onlara takılmak istesem de "sen yaşlısın ne işin var bizim aramızda" deyip beni almadılar:P Eeeee acı gerçek yaşlanıyorummmmmm:D

Gittiğimiz yerde de Ömer Talha'nın yaşıtları olunca hiç sıkılmadı görüldüğü üzere kendi evindeymişçesine rahattı koltuk tepelerinde:P

Bu fotoğraftakiler de bizim gençlerimiz,kırmızılı olan benim yakışıklı oğluşum Enes,sarı ve pembeli olan iki kız kardeş Büşra ve Beyza,Görümcemin kızı Merve ve oğlu Oğuz...

Ömer Talha le Bursa gecelerin de:D Heykel'de "var mı bana yan bakannnnnnnnn" diyen Ömer :P

Pembe gözlüklü kızımız da Aysu,çok akıllı çokk tatlıı ve çok bilmişşşşşşşşş.

1. oh benim canıma,arada bir iyi oluyor hem çocuklar için hemde bizler için kısacıkta olsa değişiklikler,
    Allah hep böyle güzellikler nasip etsin gülom :)
    Bursa'yı severim...

2. Ohh ne guzel gezmis gelmissiniz...sefaniz olsun:)))

3. mukosum ne güzel bir gezi olmus buu..

merveyede selamimi ilet, unutturdu cadi kiz kendisini.. :P

4. Canım ne güzel gezmişiniz fotolar çok güzel mutlu hafta sonları...

5. ne güzel gezmişsiniz.bu arada ben aslen Manisalıyım ve Manisa çok sıcak bir yerdir ama 3 senedir eşimin tayini hep soğuk memleketlere çıkınca alışmışız soğuğa,bana İzmit bile çok sıcak geldi.buraya gelseniz şaşarsınız evlerin içinde uzun kollu giyiliyor :))
    izmit'e gelince tanışmayı çok isterim ayrıca okul başlayınca oralardayım.
    sevgiler canım...

6. oh ne guzel sicakda olsa eglenceli keyifli gunler gecirmissiniz fotolar cok guzel

7. teşekkürler selommmmmmm,aminnn...

saoolasın tuana berranın anneciği:)

8. @ narişh evet güzeldi canım merveyede söyledim güldü gelicem dedi ....

@ teşekkürler pembe tatlar,hoşgeldiniz bloguma...

9. @ Siyapcım İzmit'te sıcam olur ama bursa bana daha bir sıcak geldi bilmiyorum,ama tanışmayı bend ekesinlikle istiyorum artık okullar açılınca görüşürüz inş.

@ annecik teşekkürler...

10. Gezemeyenlerin :( yerine de gez muko'm :)) Geceler sana feda olsun :PP

11. fotolar super, ohhh ne iyi etmissiniz, gezin mukom geziiin ;)

12. Yazılarınızda ne kadar güzel ve doğal bir anlatım kullanıyorsunuz. Benim oğlum da Uludağ Üniversitesinde öğrenci. Ben de Bursa'ya sık sık gidiyorum. Gerçekten yurdumuzun diğer yerleri gibi Bursa da çok güzel bir yer.