28 Ocak 2009

Mili takım ve karneler...

Bir önce ki postta yazmıştım,Enes hakkında eveettttttttt Kocaeli ve Sakarya da on sekiz kişi içine girmeyi başardı ve haftaya İstanbul Riva'ya kampa gidiyor,orada işi çok zor bunun farkındayız,Türkiye genelinden iki bin kişi içinden seçilmek hiç kolay olmayacak,ama oradaki havayı soluması bile yeter ona,en azından iki aşamayı geçti bu bizim ve onun için çok sevindirici....
Karnesine gelince zayıfı yok ama karne hiç açıcı değil,ara karnede üç tane sıfırı vardı ve bu duruma çok üzülmüştüm babasından da çekindiği için onunla anlaştık ben babasına söylemeyecektim oda çalışıp karneye zayıf getirmeyip kurtaracaktı ve nitekim de sıfırdan ikiye yükseltti üç dersini,ilk yazılısıdan sıfır alan edebiyat dersinden ikinci yazılıdan 80 almayı başarabilen bir çocuk olduğu için daha çok üzüldüm karnesinde ki notlara çünkü kapasite var sadece çalışmadığı için bu durumda karne ve oda bunu farketti ikinci dönem böyle olmayacak dedi,inşallah dediği gibi yapar da bizi de kendisini de üzmez,işin enteresanı da sağlık gibi basit bir dersinde iki olması,istese yapamayacağı yok ya neyse,inşallah aklı başına gelir...
Babamın iyi olduğu bir anda torunlarının etrafını sardığını görünce bu kareyi görüntülemiş oldum.
*****
Gelelim Ömer cephesine,karnesinde türkçe dersi üç ve hayat bilgisi de dört ki ben bunu bekliyordum ama kendisi farkında olmadığı için çok üzüldü sanıyordu ki hiç çalışmasa da karnesi hep beş olucak bu duruma gerçekten üzüldü,öğretmenine söz vermiş "bundan böyle çok çalışıcam günde yarım saat bilgisayar oynuyacam yarım saat de çizgi film seyredicem" demiş.
yaklaşık bir buçuk aydır hiç bir şekilde kitap okumadı ,test çözmedi tekrar yapmadık ne yaptıysam yaptıramadım,varsa yoksa çizgi film,"oğlum bu gidişle sınıfta kalıcaksın" dediğim de "sınıfta kalırsam birinci sınıflarla aynı mı okuyacam" diye sormuştu "evet" deyincede ""iğrenççççççç" diye bir cevabı olmuştu geçenlerde :)
Şu sıra hiç ilgilenemiyorum sürekli annemlerdeyim ,inş okul başladığın da ne olursa olsun bişiler yapmak lazım...
*****
Oturduğum ev ile annemlerin evinin arası minübüsle yaklaşık on dakika, üç defadır Ömer tek başına ben annmelerdeyken minübüse binip yanıma gelebiliyor,yavaş yavaş alışsın dedik ama erken mi yaptık bilemiyorum,kendine güveni çok fazla olduğundan hiç sorun çıkmadı zaten çok şükür.
Geçenlerde babam yine kötüydü eve dönemedim onu öyle bırakıp da ve eşimin de Ömeri benim yanıma bırakacak hiç vakti yoktu,abimiz evde olmadığından eşim Ömeri akşam saat 7 gibiydi minübüse bindirmiş ve beni aradı "Ömer geliyor karşıla "diye,ben evden çıktım biraz ilerledim baktım minübüs geliyor ,gece olduğu için şöföre korktuğunu söylemiş ve yolcu da olmadığı için kendini kapıya kadar getirtmiş...

12 yorum:

  1. mukocum,enes için çok sevindim hadi hayırlısı bakalım.karnesindeki notları da inşallah yükseltir çünkü gerçekten kapasitesi var demek ki.
    ömer'in kendine güvenine de hayran kaldım aferin ona.
    resim de çok güzel inşallah baban eski sağlığına biran önce kavuşur.

    sevgileeer...

    YanıtlaSil
  2. muko ablacım Enes için hayırlısı olsun.eminim ikinci dönem sonu karneler süper olucak sen üzülme. Ömerede maşallah,kendini eve kadarda bıraktırmış:D
    herşey gönlünüzce olsun sağlık, sıhat,mutluluk,huzur,sevgi herzaman yanıbaşınızda olsun.

    YanıtlaSil
  3. canımm enesime çok sevindim ama dediğimi unutmasın sakın tamammı? :))

    Allah babacığınada şifa versin mukom...

    ömerime gelince ondan korkulur bak nasılda kapıya kadar getirtmiş dolmuşu,akıllım benim akıllım :)
    umarım ikiside karnesini düzeltir tabi benim oğlumda :)

    YanıtlaSil
  4. Muko ablacım;
    Hadi hayırlısı bakalım Enesin yolu açık olsun.O kadar sevindimki anlatamam.Aslında bu haberi vereceğinden de emindim.İnşallah burdaki elemeleri de geçer.
    Karnelere gelince bak abla verdiği sözü tutmuş 3 dersini de kurtarmış.dediğin gibi kapasite var ama bence o bu aralar futbolla çok haşır neşir ondan böyle.Daha iyi olur sen merak etme.
    Ömerime gelince ona her zaman hayranım.Bu kendine güvenle herşeyin üstesinden gelir.
    dedeyle torunlar fotosu çook güzel.Rabbim babana acil şifalar versin.Dualarımız sizinle..

    Abla inşallah hallederiz şu şablonu.Yardımcı olacağını bilmek çok güzel..
    Oğullarını ve seni kocaman öptük..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Enese aferin ,en kısa zamanda aynı başarıyı derslerindede göstermesi dileğiyle ,öMER'de aferin akıllı çok,dede de çok iyi görünüyor herzaman böyle mutlu olmanız dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ömer çok cevik akıllı aferim oğluşa kendini getirmiş kapıya kadar erkek çocuğu öyle yırtık olmalı zaten tırsak davranmamış

    karneler ikinci dönemde daha iyi olacak emin ol

    enes için hayırlısı olsun inş. deilediklerine kavuşur

    babana çok geçmiş olsun şimdi inş. daha iyidir ama çok zayıflamış babacığın annenin babanın ellerinden öperim seninde gül yanaklarından keniden çok iyi bak sen bize ve evlatlarına lazımsın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. canımcım babacıgına sıfalar dılıyorum kuzularında hersey gonlunce olsun cok sevındım :)

    ıyı ettın heeee yazıyı atınca ahhh ahhh bı gelsem mukom gezıp durucum ammaaa su dukkandan cıkamıyorumkııııı :S

    YanıtlaSil
  8. NE çok sevinmişti Enes:) Harika bir haber. İnşallah son aşamayı da başarıyla geçer... Karnelere hiçbişi demeyeceğim. İkinci dönem düzeltirler annesi merak etme...

    YanıtlaSil
  9. maşallah oğullarına ayrı ayrı başarılara imza atıyorlar
    milli adayı olma ve tek başına yolculuğa çıkabilme gibi
    eee ilham kaynakları anneleri olsa gerek

    YanıtlaSil
  10. Resmi gördüm dedim babası iyileşmiş herhalde çok sevndim cnm :) şablonun hariika olmuşş güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle Enes icin herseyin hayirlisini ve bol sanslar diliyorum.Ne kadar güzel ve gurur verici elbette.Cocuklara güven verme konusunda benim cok kafam karisik.Ben cok fazla ehfamliyim esimde tam tersi.Bence bunun ortasi olmasi lazim ama o ortasini bulmakta zor bence.Zamanda cok kötü,insan ister istemez tedirgin oluyor.Ama seninde yazdigin gibi kendine güvenide artmasi lazim.Ayrica sayfanin yeni hali cok güzel olmus,güle güle kullan canim.Sana ailenle güzel bir hafta sonu gecirmeni diliyorum Mukocum,sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  12. tek tek yorumlarınıza cevap yazamadım üzgünüm,bu seferlik böyle olsun ,hepinize tek tek teşekkür ederim güzel dilekleriniz için...

    yorumlarınız benim için çok önemli...

    YanıtlaSil